31/3/09

Peticions

La petició va ser contestada en positiu en el marc solemne del Consell Nacional.


Carta al coordinador general d’EUiA, Jordi Miralles

Benvolgut Jordi,

El proppassat dia 18 de març vaig ser agredit en la Via Laietana pels Mossos d’ esquadra. Com saps va ser durant el seu operatiu de repressió de l’exercici del dret de manifestació; pacífica en el que jo vaig poder veure i constatar.

Ho hem tractat per telèfon i a dues permanents. Però ahir vaig anar al metge i a l’hospital, de manera que el resultat em fa decantar a posar també una denúncia per la meva part.

Per tant, com a membre de la Permanent em dirigeixo a tu, com a coordinador general, i també al Consell Nacional, per demanar-te l’ Empar teu i de l’òrgan, amb el conseqüent suport moral, polític, judicial, i logístic, per a presentar la corresponent denúncia als Jutjats, contra l’agressió i els danys rebuts.

Salutacions fraternes,

Francesc Matas Salla

27 de març de 2009.

No hay comentarios:

Publicar un comentario