11/9/09

Gaza!

Gaza! Palestina! Un missatge de Pau ha de denunciar el bloqueig de Gaza, els nous assentaments, el setge destructor excloent... per l’estat d'Israel (integrisme sionista).

La cantant Noa fa demagògia, deshonesta i tramposa. La crida a la Pau de Noa és una estafa doncs ens porta als cementiris i a l’eliminació de la població palestina. La Pau de Noa és la mort de Gaza.

La protesta pacífica d’avui a la Ciutadella de Barcelona, sense pretendre rebentar el conjunt de l’acte, sinó posar en evidència a Noa, ha assolit el seu objectiu. La Comunitat Palestina ha pogut posar sobre la palestra la situació palestina.

Potser certes autoritats, certs poders fàctics, la premsa tan predisposada pro-sionista i pro Israel, hagués volgut una pluja d’ous ver l’escenari? Tanmateix haguessin estat més suaus i menys danyi’ns que les bombes i trets i buldòzers mortífers israelians a Gaza.

L’esquerra parlamentària de la coalició ICV-EUiA ha sostingut un pols amb l’establishment. No ha cedit i això l’honora.

Tothom per la fi del bloqueig a Gaza. Noa non grata.

3 comentarios:

  1. Muy bonito
    pero kien estaba con los currelas de Nissan o Roca apoyandoles ???

    esos que estan en el Govern supuestamente de esquerras que estan haciendo por la clase obrera ( casualmente mayoritariamente castellano-parlante)

    esto de NOA no deha de ser un brindis al sol de cara a la galeria
    por la paz un ave maria
    pero cosas reales de verdad pocas pocas

    luego vendran los llantos por la leche derramada.......

    ResponderEliminar
  2. Indudable, con los de Nissan y Roca. Los llantos vendrán de todas maneras si no hay confluencia de movilizaciones masivas y potentes.

    ResponderEliminar
  3. ya pero da la casualidad de que parece de que siempre esteis en las mismas batallas altisonantes ( los medios tienen muxa culpa es cierto.....)
    ( si a palestina pero de iran nada, mucho bolivarianismo pero eso va a ser peronismo del durisimo, mucho kazajistan y lafontaine pero poco l´hospitalet o cornella
    me he chupado unas cuantas fiestas del PCE y siempre es lo mismo, cuan mas grande e internacionalista es la causa mas pone cachonda a la gente pero que poco atrae las miserias locales o nacionales....)
    hay que ponerse las pilas

    poniendome pedante
    think global but act LOCAL.....

    habemus papam

    ResponderEliminar