17/5/11

Bloc nounat

Quan neix un nou bloc sempre s'hi posa força il·lusió, amb una munió d'idees a treballar i comunicar. Sigui benvinguda doncs la Maria Vilà al club bloquer. Des d'aquí, em permeto encoratjar-la, i demanar-li, que de tant en tant posi alguna de les seves poesies. Això anirà bé pel nostre esperit, el de qui les llegim, i també pel seu cor de poetessa. Felicitats Maria. Ara dia a dia a alimentar aquest MeRyOnThEbLoG. la Maria Vilà és una de les Dones de blanc, membre de la plataforma unitària contra les violències de gènere, col·laboradora d'Hèlia, de la Comunitat Palestina i l'Afganessa, presidenta de Pau Arasiempre, compromesa en la cooperació, i treballadora del tercer sector. Es prepara per coordinar la Delegació de Dones a Palestina (Marhaba) d'enguany. Moltes coses a dir en la clau femenina que ens promet.

Uns paràgraf d'un post seu. Soc petita, i soc gran. Soc una dona de blanc. Tinc por i soc valenta, no m'espanta la veritat, lluito per conèixer, jugo amb mi mateixa. (...) Reivindiquem justícia amb les nostres moviments, i ens fem fortes al ser, totes juntes un tot que dansa i expressa, l'horror de la soledat, del maltractament, de la desil·lusió. Però també l'energia dins de cada una de nosaltres, la grandesa de la nostra fragilitat, la fortalesa que ens dona la unió entre iguals, la felicitat de superar l'adversitat i la plenitud de trobar-nos a nosaltres mateixes tal hi com som. (...) Em sento reconfortada, l'escalfo ve de molt endins , on ha crescut aquest sentiment de formar part d'alguna cosa més gran que jo mateixa i que transmet les sinergies creades entre nosaltres. (...) I tothom te el seu paper, i tothom es important i imprescindible, (...) Recordo a totes les que hem sigut, m'il·lusiono amb totes les que som, busco a totes les que serem, i penso amb orgull: soc una dona de blanc.

* Imatge creada i cedida per Ana Maria Ketterer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario